Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Je plaatst een bestelling door de items die jij graag wilt, toe te voegen aan de winkelmand. Wanneer je alle items hebt verzameld klik je op de winkelmand. Controleer de bestelling en klik vervolgens op bestellen. Vervolgens wordt er om jouw persoonlijke gegevens gevraagd, zodat wij de bestelling juist kunnen afleveren. Na het invullen van de gegevens zal worden gevraagd om een betalingsmethode te kiezen, wanneer dit is voldaan gaan wij druk aan de slag om jouw pakketje in te pakken en af te leveren.
Waarom heb ik nog geen bevestigingsmail ontvangen?
Het kan voorkomen dat het e-mailadres per ongeluk verkeerd is ingevuld. Ook kan het zijn dat deze in jouw spam-box terecht is gekomen. Mocht je ook dan jouw bevestigingsmail niet hebben kunnen vinden, mag je altijd even contact met ons opnemen via onze contactpagina.
Komen uitverkochte items weer terug op voorraad?
We proberen de uitverkochte producten zo snel mogelijk weer op voorraad te krijgen. Mocht jouw artikel een langere tijd zijn uitverkocht en je wilt graag meer weten over de voorradigheid, dan mag je ons altijd contacteren via het contactformulier.
Bezorging
Hoe lang duurt de levering?
Wij streven ernaar de levering zo snel mogelijk uit te sturen. Het duurt uiterlijk drie werkdagen voordat jij jouw pakketje mag ontvangen.
Worden er verzendkosten gerekend?
Er worden verzendkosten gerekend van €5.75 voor bestellingen onder de €95. Indien jouw bestelling meer is dan €95 euro, nemen wij de verzendkosten voor ons rekening en betaal jij dus geen verzendkosten.
Wat moet ik doen als ik op het moment van bezorgen niet thuis ben?
Wanneer jijzelf niet thuis kan zijn voor de bezorging dan zal het pakket geleverd worden bij de buren. De bezorger laat dan een kaartje voor je achter waar het pakket achtergelaten zal worden. Je kunt daarnaast altijd nog even proberen om via de track en trace de bezorging te wijzigen naar een geschikt moment.
Wat te doen bij missende of verkeerde items?
Dat vinden wij natuurlijk super vervelend voor jou! We zorgen graag dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. We willen je adviseren contact met ons op te nemen via de contactpagina.
Retourneren
Binnen welk termijn mag ik mijn pakket retourneren?
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen, wat inhoud dat je binnen 14 dagen na ontvangst, jouw pakketje mag retourneren. Hier zitten overigens wel een aantal voorwaarden aan vast.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- De producten zijn compleet, in originele staat en onbeschadigd.
- De producten zijn voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
- De producten zitten in de originele onbeschadigde verpakking.
- Het product (de pyjama en sloffen) is ongedragen en ongewassen.
- Indien één van de producten geopend of gebruikt is, kan het gehele pakket niet meer worden geretourneerd.
Wat zijn de kosten voor het retourneren?
De kosten voor het retourneren van een pakket zijn voor jouw eigen rekening. Dit bedrag kan verschillen per pakketdienst, bekijk de kosten hiervoor dus even na bij jouw gewenste pakketdienst. Na het afgeven van het pakketje ontvang je een bewijs van afgifte. Bewaar het bewijs van afgifte goed totdat jouw pakket retour verwerkt is.
Hoe lang duurt de retourverwerking?
Dit is afhankelijk van welke vervoersdienst door jou is gekozen. Zodra wij jouw retourpakket ontvangen hebben, streven wij ernaar om de betaling binnen twee dagen terug te storten.
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Je kunt jouw pakket retourneren door het volgende formulier in te vullen en toe te voegen aan de retourzending: Retourformulier OnGirlsnight.pdf
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan even contact met ons op via de Contactpagina.